Oct 14, 2014

HOW TO BLOCK GAME & APP INVITATION WITHOUT BLOCK/UNFRIEND WITH THEM?

Assalamualaikum..
It seems not too many people know about this things? Actually its easy to block games & invitation without un-friend with them, its too easy as ABC. However, due of superb level annoying of invitation of notification that sender doesn't know, most of people decide to block them by remove them as a friend list. Jangan jadi pemalas nak cari solution..
Dulu, aku pun annoying juga benda macam ni. Pastu, aku nak tahu kenapa orang main game tapi suka invite aku.. Aku main games dulu and cari main problem.. Then, aku cari solution tanpa menyakiti hati orang yang main game dan mengeluarkan status annoying. Itu hak mereka nak main game. FB mereka, suka hati mereka la nak buat apa. Invitation itu SPAM and sometimes diorang tak tahu pun yang diorang hantar. Sian kat mereka, they just want to enjoy + killing time.. 
Actually, sapa nak sangat block game invitation dari orang lain dengan cara yang berhemah.
1. Go to FB Setting
2. Go to Blocking.. Kat situ ada pelbagai jenis blocking.. Pilih la mana suka.
3. Taip nama kat Block Apps Invite..
4. Done..
Kan mudah.. As long ada usaha, semua ok.. Thank you

jangan lupa komen dan like.Enjoyyy!!!.(:

No comments :