Jul 25, 2011

Plagiarism Part III

Entry aku kali ini pasal tiru-meniru lagi.. Sebelum ni, aku ada buat entry tiru-meniru.. Siap ada Part I and Part II lagi (sesiapa yang nak baca entry plagiarism lepas2, sila klik).. Macam aku cakap dulu.. Tak payah la nak tiru budaya orang, kita dah ada budaya kita.. Sekarang artis Kpop Malaysia dah buat debut diorang kat Wanita Hari Ini.. Artis Kpop tu kumpulan Gula-Gula (Female) dan Prince (Male) ..Agak-agaknya diorang perasan tak, ramai tak suka diorang?? Kat sini ada beberapa point kenapa ramai orang tak suka diorang:

1. Gedik..
2. Tak pandai menari.. Menari kaku..
3. Tiru artis Kpop.. Gula-Gula tiru Wonder Girls and Prince tiru BEAST..
4. Lagu boleh tahan tapi vocalnya kurang mutu keunggulan..
5. Tak menyanyi masa buat persembahan..
6. Pakai tudung tapi pakai legging..
7. Shortpant yang terlalu short. Walaupun pakai stokin hitam tapi orang boleh nampak la.. Ini Malaysia bukan Korea..
8. Nama group yang really cheesy.. yuk!!
9. Tarian tak schronize..
10. NO IDENTITY!!..

Kat atas cuma pendapat aku yang tak suka diorang selepas aku membaca banyak komen kat diorang kat YouTube.. Kat sini ada video debut diorang.. Siapa yang berminat, sila-silalah lihat..







Conclusionnyer:
Yuck!!

jangan lupa komen dan like.Enjoyyy!!!.(:

No comments :