Aug 26, 2011

Cinta Seorang Kawan

Aku nak cerita pasal MV Miss A dan Infinite.. MV diorang saling berkaitan dan agak menarik untuk dibuat sebagai cerpen yang tak berapa nak laku.. hehe..

Alkisah tuk MV Miss A: GoodBye Baby
MV ni mengisahkan pasal seorang lelaki yang curang terhadap kekasihnya.. Wanita itu rasa bengang dan meninggalkan lelaki curang itu.. Lalu, dia memulakan hidup baru walaupun dia berasa sakit hati..



Alkisah tuk MV Infinite: Be Mine
MV ni pulak mengisahkan pasal perasaan seorang lelaki yang menyukai kawan perempuannya.. Lelaki ini tak sanggup tengok kawan perempuannya menderita lagi disebabkan kecurangan kekasihnya.. Lalu, lelaki ini menawarkan diri untuk menjadi kekasih perempuan tu dan menggembirakannya..



Conclusionnyer:
Amacam, best tak kisah MV aku?? Aku terperasan perkaitan MV ni masa aku buka MV (with sub) kat laptop.. Terus aku jadikan cerita.. hihi

jangan lupa komen dan like.Enjoyyy!!!.(:

No comments :