Jun 2, 2011

Dara @ Virgin - The Status of Virgin (Part 1)

Dah lama aku tak tulis entry baru.. rasanya dah 3 minggu.. agak lama juga.. entry tok bulan mei je, cuma ada 6 entry.. Antara sebab-sebab tak banyak entry kat blog aku ialah no idea, practical job, no time, n belajar untuk membuat entry baru yang kemas.. selama ni, aku guna shortform untuk buat korang lebih faham tentang aku.. tetapi aku akan ubah penulisan aku untuk perkara yang lebih baik..

Berbalik pada tajuk asal Dara @ Virgin. Entry panjang, sila baca dengan penuh kesabaran.. Kenapa minggu ni aku pilih pasal tajuk ni?? Ini merupakan perkara sensitive untuk semua gadis dan wanita. Aku dah baca banyak entry tentang tajuk ni.. baik pandangan gadis, teruna, lelaki mahupun wanita. Kat sini aku akan bagitahu serba sedikit tentang dara n their opinion about dara yang aku amik tak tahu dari siapa.. juz aku baca pastu mabuk otak and aku concludekan untuk santapan bacaan korang semua..
Dara atau Virgin?? Dua benda yang sama. Untuk mengetahui lebih lanjut:

1. Gadis yang dilahirkan tanpa selaput dara.. Gadis itu tetap dara kerana masih BELUM DISETUBUHI..
2. Gadis yang dilahirkan dengan lubang faraj yang besar.. tidak kiralah lubang faraj besar atau kecil tetapi gadis tersebut masih dara kerana BELUM DISETUBUHI..
3. Gadis yang lasak – walaupun selaput dara gadis telah koyak, dia tetap dara kerana BELUM DISETUBUHI.
4. Gadis yang sakit – mungkin ada penyakit kelamin yang berlaku pada sesetengah gadis yang memaksa pihak hospital untuk mengoyakkan selaput dara. Gadis tersebut tetap dara kerana masih BELUM DISETUBUHI..

Motifnya kat sini, gadis yang mengalami symptom kat atas masih dara kerana BELUM DISETUBUHI.. aku ade baca satu artikel tentang bagaimana nak kesan gadis itu masih dara or tidak.. ada yang melalui hidung, dara, kelipat dahi or sebagainya.. beberapa fakta tentang artikel tu betul tetapi ade juga yang tak betul.. jangan percaya bulat-bulat, just ambil mana yang korang rasa logic je..

jangan lupa komen dan like.Enjoyyy!!!.(:

No comments :