Jun 6, 2011

My Favourite Idols and Their Songs

Aku memang minat sangat dengan K-Pop.. bukan sebab muka diorang yang jambu yang membuat aku suka kat diorang.. tapi lagu diorang yang buat aku jatuh cinta.. baru2 ni kumpulan BEAST baru keluar album baru dan lagu diorang yang terbaru memang best.. “Fiction” memang best sbb gabungan muzik, dance, lirik, dan juga suara diorang membuat lagu sangat sedap didengar.. yang paling aku suka rentak muzik lagu ni.. lagu ni dah jadi lagu favourite aku.. hihihi.. Kembali ke tajuk utama “My Favourite Idols and Their Songs”, aku dah “rate”kan kumpulan yang aku rasa best dan lagu diorang yang aku tak jemu dengar walaupun dah beratus kali aku mainkan kat telinga aku (juz my opinion)..

Group lelaki
1. Big Bang – Lies & Day By Day
2. Super Junior – U & Angel
3. 2PM – Tik Tok & Hate You
4. 2AM – Even If I Die, I Won’t Let You Go & Can’t Say Love
5. BEAST – Breath & Beautiful

Group perempuan
1. 2NE1 – Lonely & Go Away
2. Brown Eyed Girls – Sign & Irreversible
3. 4 Minutes – What a Girl Want & Heart to Heart
4. T-Ara – I Go Crazy Because of You & Time To Love Part 2

Conclusionnyer:
Aku memang suka dengar lagu-lagu K-Pop.. salah satu sebab aku suka dengar lagu diorang sebab hampir semua lagu diorang ada rap part (kecuali 2AM).. memang menepati citarasa telinga aku.. bukan rap je yang aku suka, lyric lagu juga memainkan peranan penting untuk aku suka.. sebab setiap kali aku dengar lagu baru, aku akan download muzik video dengan English subtitle sekali.. kalau ada Hangul and Roman subtitles lagi bagus.. bye-bye, sekian untuk entry kali ini..

jangan lupa komen dan like.Enjoyyy!!!.(:

No comments :