Sep 30, 2011

Jung YongHwa: Handsome seperti watak anime

Jung YongHwa
Assalamulaikum.. Kali ini, aku nak cerita sikit pasal lelaki korea pujaan ramai masa kini.. Tak lain tak bukan, CN BLUE Leader Jung YongHwa.. Siapa dia?? Dia ni dikenali bukan sebagai penyanyi je, tetapi ketampanannya umpama watak anime, kemahiran dalam menghasilkan lagu, kelunakan suaranya sama ada balada or rapper dan juga bakat lakonan.. Selain itu, dia dikenali juga sebagai seorang happy go lucky, ceria dan juga "suami" kepada SNSD goddess iaitu SNSD Seohyun dalam rancangan We Got Married..

C.N Blue members
Lagipun, dia ni full package sebab muka memang tiada sebarang bentuk surgery mata, hidung, dagu or lain-lain.. Kiranya handsome tulen la.. 

YongHwa when middle school.. Memang ullzang la..
Kenapa aku buat entry pasal YongHwa?? Sebenarnya aku tak minat sangat dengan Jung YongHwa ni.. Tapi aku suka dengar suara dia.. Merdu betul.. Then, aku suka lelaki yang tak membuat perbedahan wajah.. Seperti Jung YongHwa, 2PM Taekyeon, 2PM Nichkhun, 2AM Seulong dan lain-lain.. 

YongHwa in middle school and elementary school..
Lagipun muka Jung YongHwa mempunyai muka anime boy yang kacak.. Anime boy selalunya V-shape face, dagu runcing, hidung mancung, bermata sederhana, tinggi lampai dan berambut panjang (tak melepasi bahu).. Yonghwa memenuhi semua kriteria tersebut.. hahaha

Anime boys
Conclusionnyer:
Apa aku merepek ni?? Peminat YongHwa, jangan marah ek..

jangan lupa komen dan like.Enjoyyy!!!.(:

No comments :