Sep 1, 2011

Sebelum dan Sesudah

Dunia sekarang semakin menjadi.. Bila aku baca suratkhabar dan tengok tv, aku jadi semakin takut.. Aku jadi takut sebab kalau aku letakkan diri aku kat tempat mangsa, apa yang akan jadi.. Seram siut.. Ditambah lagi jikalau aku letakkan diri aku di tempat aorang yang melakukan kesalahan aka jenayah.. Wallahuallam.. Minta dijauhkan dari semua tu..

Berbalik kepada entry kat atas.. Aku merasakan lagu "Sebelum dan Sesudah" nyanyian Senario ni boleh dijadikan sebagai pengajaran kepada semua yang berlaku.. Seperti memewahkan anak dengan kebendaan, masalah keluarga, pemalas, sifat tamak dan sebagainya.. Semua tu boleh dijadikan sebab tuk kekejaman masyarakat kita masa kini.. Enjoy this video n renung-renungkanlah..



jangan lupa komen dan like.Enjoyyy!!!.(:

No comments :