Sep 4, 2011

Say NO to Racist!! We are 1MALAYSIA!!


Gempak tak tajuk kat atas.. Actually aku saje je tulis tajuk tu sebab aku tertengok sebuah video mengenai racist di Amerika.. Kesian kat diorang.. Kita patut bersyukur sebab kita dilahirkan di sebuah negara yang dan harmoni dimana negara kita mempunyai pelbagai kaum dan agama.. Kita ada Melayu, Cina, India, Iban dan sebagainya.. Terlalu banyak sampai aku tak ingat.. 


Actually sekarang ni aku dah nampak banyak semangat racist di kalangan rakyat kita.. Kitakan 1Malaysia.. 1Malaysia bagi aku bermaksud pelbagai bangsa duduk di bawah 1 negara dan menikmati kehidupan bersama tanpa mengira bangsa dan agama.. Kenapa kita perlu bermusuhan diantara kaum?? Itu bukan amalan mulia, cik adik ooi.. 


Aku harap dengan bermulanya semester baru, aku akan nampak suasana gembira di dalam kelas aku.. hahahahaha.. Kelas aku 1Malaysia taw..


jangan lupa komen dan like.Enjoyyy!!!.(:

4 comments :

shazmir said...

wow..bestkan lagu nie..

good..!!

xyz4mir.blogspot.com

shazmir said...

best kan lagu nie..!best

xyz4mir.blogspot.com

shazmir said...

xyz4mir.blogspot.com

melor said...

best.. suka bhagian hiphop dye.. hihi