Apr 28, 2011

Favourite Genre Songs


My WinAmp List

Semua orang ada lagu kegemaran masing-masing. Aku pun ada jugak. Kalau korang perasan dlm winamp list aku, smuanya lagu korea. Memang la lagu korea, tp genrenya tok lagu korea tu jenis ape. Sebenarnya aku mmg minat genre hip hop ataw rap dlm lagu. Klu artis melayu, aku mmg minat The Fabolous Cat, Adam AF, A To Z, Altimet, Shazzy, Ruffegdedan V.E.. aku mmg minat rap dan hiphop, smua lagu bergenre ni selalu catchy n bawak maksud yg dalam serta jelas. Klu x caya, cba korang dengar lagu Yasin - Alhamdullillah.. best x korang dengar??

Klu lagu korea, aku mmg minat BigBang sbb rap dwang dlm stiap lagu berbeza tone. Terutama album terbaru dwang BigBang 4th Mini Album (2011) dan BigBang 4.5th Repackage Mini Album (2011). Semua lagu dlm album tu mmg best. Superb beb. Lagu Tonight, CafĂ©, What is Right, Somebody To Love, Baby Don’t Cry, Love Song n Stupid Liar mmg gempak. BigBang jugak ade kuar album GD & TOP yg bergenre hiphop dan rap tok album duo dwang, aku dh dgr lagu dwang. Mmg best siot terutama lagu Don’t Go Home, High High, Oh Yeah, Baby Good Night, and Knock Out.

BigBang GD Crying on 2NE1 CL shoulder..

aku bkn minat BigBang jew. Ada jugak rapper lain yang aku minat. Aku leh list rapper kegemaran aku. SuperJunior EunHyuk, Outsider, 2NE1 CL, Big Bang TOP, Big Bang G-Dragon, B2ST JunHyung, 2PM Nichkhun, Infinite Dong Woo, SechKies Eun Ji Won, MBLAQ CheonDeong, MBLAQ Mir n T-Ara EunJung. Tu list 12 rapper terbaik yg ade dlm otak aku skunk. Wlaupun BigBang TOP dikatekan The Best Rapper in Korea, tp bg aku Super Junior EunHyuk adelah The Best Rapper in My Heart.. hahaha..

Conclusionnyer:

Aku mnt gak lagu English.. ce dengar ce dengar Justin Timberlake ft T.I – Dead and Gone.. Genre HIPHOP n Rap mmg best siot.. hehehe..


jangan lupa komen dan like.Enjoyyy!!!.(:

No comments :